tv dags.


Ska titta lite på tvn nu,men först berättar jag lite kort om dagen.
Slutade kvart över 2, sen så träffade jag alma och vi åkte ner till stan och var där lite och träffade massa, sen hämtade hennes mamma oss, senvar jag hemma lite och gjorde lite jobb^^ för jag harnämligen tappat bort min svenska bok så jag fick skriva av ALLT vi har skirvit om det ämnet vi håller på med, från en annans bok, men så går det om man är Moa Karlsson. sen var jag ute lite med nathalie och vi snackade och var ute i regnet och var på ica och var lite inne på gården och spelade biljard . Gården är en sak här som är öppen ibland på kvällarna där man kan umgås och göra massa saker, men idag var det inget specillt. sen har jag inte gjort så mycket.Men för en stund sen hittade jag en bra film på tv , så jag ska någ titta på den nu och stänga av datan.Vi hörs imorgon när jag vaknat eller något.Åh juste imon slutar jag 3 och sen hänger med nathalie till stan och träffar några så jag vet inte hur det blir med bloggning men jag kommer i alla fall försöka uppdatera så bra!
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0