Tack Moa!


Tack sjukt mycket Moa för hjälpen!
Hon har förklarat för mig hur man mobil bloggar,så nu kan jag göra det. Som ni kanske såg på mitt förra inlägg jag gjorde. Så nu kan jag blogga vart jag än är om jag har pengar på mobilen eller gratis sms ! länk till hennes blogg: http://mosiie.blogg.se jag rekomenderar hennes blogg också , jag läser den varje dag. Och nu tack vare henne så kanke jag kan uppdatera på morronen mycket oftare.

Blev klar för en stund sen med glosorna, det gick bara, fick in dom snabbt i huvudet denna gången.När jag var ute med min kusin även kallad en av mina grannar . Jag fick iden att vi kunde spela kubb så gjorde vi det förlorade väldigt stort och även när min andra kusin towe var med i mitt lag haha. Tog inga bilder orkade inte hämta kameran inne . Latis jag e . Sen var vi ute och kastade boll så sköt hon upp det på taket haha. Herregud vad jag babblar, och klockan börjar bli ganska mycket, så jag borde kanske hoppa in i duschen och bestämma kläder tills imon och städa mitt rum , för jag åker med mina saker till mamma på morgonen innan skolan. Nu hoppar jag in i duschen vi hörs!
Kommentarer
Postat av: DaPe

snygg blogg, gillar den jättemycket!

Puss love o kram

/DaPe

2010-04-22 - 20:55:38
URL: http://dapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0