redan helg;o


denna veckan gick hur fort som helst, men det är bara skönt närmare och närmare sommarlovet.
Idag slutade vi 5 i halv 2.Sen efter skolan så stannade jag kvar lite, har varit hemma en stund nu i alla fall och bara latat mig . Men nu börjar min mage kurra den har gjort det hela dan även om jag ej har varit hungrig haha. Den är helt konstig. Men i alla fall idag vet jag inte rikigt vad som händer skulle träffa en på stan men det blir det inte, för väll slappa lite och sen vid typ 4 , 5 ,6 så åker jag ner till pappa. Så nästa vecka så blir det inte så många inlägg på dagarna eller när jah har långa skoldagar. Juste idag hade vi 130 minuter engelska med typ 30 mins rast i mellan, och det gick grymt snabbt. Trodde att det skulle va segt.Nä nu ska jag sluta babbla och äta något och sätta mig vid tvn. Vi hörs, ha en fortsätt bra fredag eftermiddag !
Och angående frågestund jag tror jag avslutar den ikväll.

 

Kommentarer
Postat av: Cicci

nej tack! hur mpr DU?

2010-04-16 - 15:49:22
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Iris ♥

Jodå, det är bara bra med mig. :)

Vad händer idag ?

2010-04-16 - 17:00:17
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0