måste plugga engelska.


Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma så mycket.
Idag slutade jag 2 som vanligt, sen gick jag hem till mamma, orkade inte gå hela vägen till pappa.Sen så tog jag bussen ner till ellen , den saknade och ''smarta'' ungen. Vi pratade och skrattade, och åt fika . Sen gick vi till gamla vattentornet, och när vi kom ditt så hade glömt sitt batterie hemma , så smart. Så det blev inga bilder, men sen gick vi typ hem igen, och då kom vi på att vi skulle baka så vi bakade chockladbollar, mums var det haha. Sen vid typ 7 hämtade pappa mig , och så åkte vi hem och sen rusade jag in och slänge väskan och sätte på tvn, för en av mina kompisar som heter linnea, skulle vara med på tv på barnkanalen. Och jag tror hon kommer döda mig lite nu, för jag tog bilder på henne med min kamera på tvn (a) Och inspelning var typ för ett år sen och sen åt jag lite under det, men nu måste jag verkligen plugga engelska, skriver kanske sen annrs hörs vi imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0