Jag har verkligen tråkigt.


Namn: moa karlsson
Piercing: inga.
Smeknamn: mowa
Syskon:storebror
Sysselsättning: mina vänner?
Hårfärg: blont/brunt
Ögonfärg: grön blåa.
Favorit färg: vit,lila
Favorit maträtt: Tacos
Senaste låt du hörde: Kommer ej ihåg.
kramade: pappa
Person du träffade: pappa
Person du fick sms från: emma
köpta saken: har inte köpt ngt på länge xD
person du pratade i telefon sist: minns ej.
mat du åt: kvällsmat
dricka: cola
Känsla: trötthet.
Glädje:  tvn xD
ilska: privat.
djur du träffade: ingen anning,

Senaste person som du var ute på stan med:
Mamma.
delade drink med: ingen himla anning.
Skällde på dig: pappa
Skrattade åt:  nathalie & jessica.
blev glad av:  alla sköna männsikor :D

Kärlek:
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ibland.
Är du kär: lite.
Har du varit kär fast inte berättat det för personen: ja, vemhar inte det?
Vart tillsammans med en fast inte varit kär i den: ja
Varit kär på riktigt: ja
Playat något: nej
Med ditt hem: min familj.

I din skola: vänner,
Med dina kompisar: dom är min glädje
Med din familj: yes
I ditt liv: både och, ibland mer, ibland mindre
I dansgruppen: går inte på dans än.

Övrigt:
Vad ser du om du tittar åt höger:
fönster
morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Är du kittlig: det beror på vem som kittlarmig^^
Snarkar du: Nej
Hur många kuddar sover du med: 3-6 (a) HAHA.
Vad drömmer du mest, mardrömmar eller lyckliga drömmar: olika, men älskar lyckliga (a)
Vad för väder är det hemma hos dig just nu: varmt.
Sista du sa högt: neej

Nä nu ska jag sluta sitta här och göra sånt hära nu ska jag titta på något nytt som började nyss på tv4.Så vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Malin **

SV: Tack! :) Tycker bilden var mysig, det enda jag saknade var lite skärpa i bilden. :)

2010-04-16 - 21:37:09
URL: http://honest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0