fredagen wheere great!


Min fredag har varit toppen bra (y)
Först var det ju skolan som vanligt, och sen hem lite snabbt , sen drog jag till stan.Träffade massa och gick på tivolit med Betina&Linnea, sen träffade vi någon som heter Agna, hon verkar jätte snäll. Men har ej lust att skriva så mycket, ska sätta mig framför tvn och tittapå film med mamma. Har ju sakt att det kommer bli dålig uppdatering.+ idag har mamma hämtat min vågtång som hon har beställt (y) Aja lite bilder från dagen(dockmobilbiler)







Nu ska jag sätta mig framför tvn , skriver säkert något inlägg imon.
Men hoppas alla ha haft en bra dag och få en fortsätt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: tina

sv; okej:) vad roligt! jag har typ varit hemma och chhillat hela dagen, är lite små sjuk:) kram

2010-04-09 - 22:55:44
URL: http://ttinen.blogg.se/
Postat av: jennifer:)

ee vem är du du skrev nåt konstigt på min blogg

2010-04-10 - 13:09:22
Postat av: filippa♥

hur många unika besökare har du per dag i genomsnitt* ? :D ♥

2010-04-10 - 16:21:57
URL: http://filippaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0