clear


Nu är jag klar med läxorna haha.
Det gick ganska snabbt, men ska fortsätta lite imon på morgonen om jah inte försover mig.Nu måste jag igentligen duscha, men jag kan i alla fall först berätta lite om dagen i alla fall. Försov mig idag haha lyckat och sen första lektionen var gympa och alla som skulle vara med skulle jogga runt elljuspåret(stavning) men jag orkade verkligen så vi som inte var med vi fick gå till slottet och tillbaka .Orkar inte berätta mer om skolan men vi slutade i alla fall 10 i 3. Sen väntade jag på nathalie att hon skulle sluta , sen när hon slutade så stack vi hem till mig och sen till henne, sen stack vi till bussen och åkte ner till stan. Och där träffade man massa olika människor !Jag & nathalie träffade en kille där nere, det var väll kul . Sen åkte vi hem kanske 7 något sånt, sen stack vi hem till mig snabbt så snackade jag med mamma sen gick vi snabbt till ica för vi va så sugna på choklad xD och sen när jag kom hem så var jag utlåst hade inga nycklar med mig smart jag är. så jag fick vänta tills mamma kom hem . sen åt vi pizza. Nä nu orkar jag inte berätta mer måste hoppa in i duschen , vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0