8/4


Skrev aldrig imorse, och när jag kom hem.
Imorse hann jag inte för jag för sov mig idag igen..Och jag hade ont i magen halva dagen men det gick bort sen.
Juste skolan igår var faktiskt jätte rolig.Hade jätte roligt på matrasten med Ida,Jessica&Nathalie, och sen en annan rast hade jag jätte roligt med jessica&ida, någon bild kanske kommer när jag orkar ladda över från mobilen . Men sen slutade vi ungefär halv 3, så sen stack jag till bussen. Snacka om att det blev fullt överallt på bussen. Men sen i alla fall fick jag vänta lite i resecentrum , sen kom helena&ellen. Så gick vi lite på stan, sen gick vi hem till helena och då gick vi förbi där det ska vara tivoli i helgen, så hållde dom på att sätta upp allt. Och jag såg min favoritkarusell då =) ( bild från förra året därifrån kommer) , sen senare gick vi hem till Ellen. Men sen skulle jag typ hem senare. så jag åkte hem när jag kom hem var jag inte på humör så jag gjorde inte så mycket.
Men i alla fall idag när jag kan kom hem , så var jag jätte hungrig åt ingeting i skolan idag heller, så jag fixade makaroner till mig själv.Ikväll blir det i alla fallgod mat och mys.Sen imon på morgonen åker jag till mamma, och sen vidare till skolan, så jag skriver inte imorgon bitti heller bara fall jag hinner och inte försover mig. Nä nu ska jag sluta skriva hejdå!

bild från förra året på tivoli hoppas vädret är så fint denna gången också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart jag bryr mig! Hoppas du mår bättre.

Bara att höra av dig om de är nått!

Kram

2010-04-08 - 16:47:21
URL: http://malinmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0