3 april


Jag trodde att dagen skulle bli låång & boring.
Men nä det blev den inte.Skulle igentligen ner på stan med mamma, men hon ville inte för det va så himla fint väder. Så jag försökte leta upp någon som kunde, men ingen kunde, så jag gedde upp lite. Men sen var det i alla fall en som kunde linnea s och hon bor ändåså precis i stan. Så jag fixade till mig lite snabbt och sen gick jag till bussen, sen när jag kom fram så gick jag till linnea. Sen gick vi ut på stan, orkar inte berätta om där. Men sen efter stan så gick vi hem till linnea igen, och haha gud vad jag hade kul. Jag började kasta kort på henne så började hon kasta på mig haha lite kul . Men sen typ vid 5 tiden åkte jag hem med bussen och packade snabbt ner allt och åkte till pappa .Och nu är jag här. Ska snart äta lite god god mat, är jätte hungrig.
Och juste åt första mjukglassen utomhus idag på stan!

dock mobil bild hähä. Men orkade inte släpa min ''stora'' kamera. Jag köpte två tröjor, kommer ni ihåg den söta tröjan jag la ut för några inlägg sen ? Jag köpte den på gina för 99 kr . Sen köpte jag en tröja från bikbok, och där hände en lite rolig sak , den kostade igentligen 200 något, sen var det halva priset. Men sen när jag kom till kassan så kostade den bara 60 kronor ungefär, och den var jätte snygg. Tyvärr inga bilder, för det är hemma hos mamma. Nä nu ska jag sluta babbla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) kolla in min skvaller blogg! välj vad du vill läsa om i kategorier! <3 fin blogg!

http://makeawave.blogg.se



GLAD PÅSK!!

2010-04-03 - 18:59:45
URL: http://makeawave.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

gud vad länge sen jag åt mjukglass, mums ;-)

Ha en riktigt härlig dag i solskenet!

2010-04-08 - 12:46:34
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0