Till en av mina bästavänner.


Till min jessica gunner.

jessica du är alltid en av dom som alltid finns för mej . Jag är så glad att vi lärde känna varandra ! jag kommer ihåg första gången när vi träffades på tc kvällen , som var för alla nya sjuor . innan det hade jag bara snackat med dej på msn lite då & då. Sen började vi snacka ännu mer . & jag är verkligen glad, kan inte beskriva hur glad jag är för att vi träffades. & sen när vi fick reda på våra klasser så kom vi i samma klass. blev sjukt glad för då visste jag att jag skulle få träffa dej varje dag & lära känna dej mer & mer. Och när vi hade känt varandra ett tag så blev vi bästavänner . Du är en av dom som jag älskar av hela mitt hjärta & det finns inte många som du .
Vi har sjukt många minnen tillsammans, och dom kommer jag aldrig glömma dom kommer alltid finnas inom mej och mer ska det bli när du kommer hem till sverige igen . Jag hatar när vi små bråkar men det gör alla systrar ? men hoppas vi aldrig mer bråka, för jag hatar verkligen när vi bråkar och sånt . När vi är ovänner så känner jag mej som en loser. För det är du som får mej att vilja gå till skolan & gå upp på morgonen och vakna inför en ny dag , du får mej att vilja leva kvar här när jag mår som dåligast. Vi stöttar alltid varandra till 1000%. Och vi finns alltid för varandra det är ju deet systrar är till för eller hur? Jag kommer ihåg den gången när vi tältade ute på din gård, och så kom någon in i vårt tält och då trodde vi att det var din pappa som skrämde hos för han sa ju att han skulle det ? men det var inte han , det var en katt ! hahahah. och sen när vi var på pizzerian nära dej & åt haha , så grymt kul ! jag saknar dej sjukt mycket kom hem , jag vet att jag säger det hela tiden men jag är sån när jag saknar en person som du grymt mycket. Det finns så mycket mycket mer att skriva om dej , men det skulle ta år att skriva.  Hand i hand livet ut och bästavänner tills döden skiljer oss åt. jag älskar dig av hela mitt hjärta & det kommer jag alltid att göra bästavän(L)



nu har ni fått ta del av lite av våra 93939339 bilder vi
har tat tillsammans genom domma veckor,dagar,månader,år har känt varandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan syster

Jag älskar dej

jag är maktlös

mina ord kan jag inte skriva för det skulle tar flera tusen fucking år <333

Jag kommer alltid finnas för dej <3

2009-12-27 - 21:17:51
Postat av: Anonym

fy fan syster

Jag älskar dej

jag är maktlös

mina ord kan jag inte skriva för det skulle tar flera tusen fucking år <333

Jag kommer alltid finnas för dej <3

2009-12-27 - 21:18:16
URL: http://barrajessica.blogg,se
Postat av: Evelina B

Sv: Tack så jättemycket :) Jag mår bara bra. Skönt att julstressen är över nu ;) Hur mår du själv?

2009-12-28 - 17:58:17
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/
Postat av: olivia lindfors

sv:

moa. du måste vara den blondaste ja känner!

haha:D

du heter anonym när du komenterar men du har ändå länkat din blogg! :]



smart gummsi!

2009-12-28 - 20:09:03
URL: http://oliviali.blogg.se/
Postat av: yoana

Söt blogg:D läget?

2009-12-28 - 20:39:01
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0