lust för detta.


OM DIG.
namn: moa
exakt ålder: 13 år
längd: 1.53
familj: mamma, pappa,& storebror.
hårfärg: blont/brunt
hårlängd: kort
ögonfärg: gröna
komplex: jag är kort.
blyg: ibland.

VAD/HUR/NÄR/HAR.
hur svarar du i telefon? hej eller hej det är moa!
när sov du hos någon sist?  längesen.
när sov någon hos dig sist? i helgen.
när var du med över 10 kompisar sist på fritiden? länge sen?
när grät du sist? längesen
hur ofta gråter du? inte jätte ofta
har du bra vänner? jaaa.
vad har du på dig just nu? mjukis kläder
har du någonsin färgat håret? jaa
har du nånsin rökt? nej
har du nånsin snusat? nej.
vad ska du göra sen? sitta här.
vad ska du göra imorgon? ingen anning.
när var du på bio senast? igår.
när var du i stan senast? igår.
när var du i skolan senast ? fredags.
har du nånsin skolkat? jaa.
gillat någon som inte känt likadant? yes
förlorat en bra vän? ja.
svikit någon? alla har väll gjort det någon gång.
varit med i tv? ah
svimmat? nästan
gjort så någon annan svimmat? nej
hånglat med flera stycken på 24 timmar? nej
nördat framför en data hela natten? jaa
gått vilse?  ja
vad gjorde du imorse? tv.
vad åt du senast? knäck.
har du bra självförtroende? ibland.
biter du på naglarna? nej
anser du att det är äckligt? ja.
vad köpte du senast? godis?
när gick du och la dig igår? minns inte.
har du en egen kamera? jaa
hur många piercingar har du? inga
pratat i telefon hela natten? nästan.

VILKA/VEM.
vem betyder mest för dig? släkt,familj&vänner.
vem litar du på mest? mamma & massa andra..
vem berättar du det mesta för? bästavän.
vem sov hos dig sist? nathalie
vem sov du hos sist? ? julia
vem kramade du sist? mamma
vem skällde du på sist? mamma
vem bråkade du med sist? mamma
vilken film såg du sist? avatar
vilken låt lyssnar du på just nu? ingen.
vem tycker du om? mina kompisar, familjen&minkille.
saknar du någon? ja
vilka? jessica,nathalie,nathalie,olivia,agnes.
vilken mobil har du? sony
vilken färg är den? svart & silvrig.
vem är sötast? många
vem är snällast? dom jag tkr?
vem pratade du senast med i telefon? hmm minns inte.
vem fick du sms av senast? mats
vem skickade du sms till senast? mamma
Vem sov du med inatt? mig själv
Vem tänker du på just nu? ingen speciell
vilka/vem lyssnar du på mest (artist)? olika
Vem vill du vara som? ingen anning?
Vem kan du offra ditt liv för? min familj
vilken ringsignal har du?  ingen.
vilken klass går du i? c71
är den bra? ya, de är den väl
vilken parfym andvänder du? vet inte vad den heter.

har någon sagt till dig att hon/han gillar dig mer än vän? ja
har du sagt att du gillar någon mer än en vän? ja
gillar du någon just nu? klart
har du sagt "jag älskar dig" och verkligen menat det? ja
har du sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej
har du och någon haft samma känslor för varandra? ja
tror du på kärlek? ja
har du vart kär? ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 - 18:50:32
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet

Sv: Okej :)



Just nu ligger det uppe en tävling hos mig, om du vill delta :)

2009-12-22 - 18:52:05
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: FELICIA

tack :)

du har med fin blogg

2009-12-22 - 20:37:02
URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0