BARNDOMSVÄN


Den helgen jag slutade skriva ett tag så skulle jag ju träffa en som heter sanna , och sova över hemma hos mig, och tydligen vid kvällsmaten så började mamma berätta massa saker om när vi var små och berätta att vi lekte när vi var små och hon mindes väldigt mycket kan jag säga hon kom på hurmycket som helst och vi satt där som (?) haha. Men helt otroligt att man kan hitta tillbaka till någon efter 13, sånt gör mig sjukt glad och lycklig!
Bara för att den helgen var så awesome får ni en bildbomb



Och vi lyckades göra så jag fick en stor * fin pula* haha , så klantigt!








det dära var bara lite av alla bilder vi tog, vi hörs senare hoppas ni njut av lite nice pictures . KRAM!
Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma verkligen! Kram <3

2011-02-11 - 14:17:40
URL: http://stinafransson.devote.se
Postat av: ♫♪ Sandra T

ha en fin helg (:

2011-02-11 - 15:16:15
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0