TEXTEN FÖRKLARAR DEN 18 NOVEMBER


Kan inte fatta att det redan gått en månad och en vecka sen jag låg där, tiden går så himla fort när man kan leva livet och inte behöva oroa sig så mycket längre. Jag minns dagen som igår jag minns när man satt i det lilla rummet och bytte till andra kläder och bara väntade och väntade på att allt skulle bli klart i operations salen. Jag minns hur orolig pappa var, under tiden jag låg där så gick pappa ...ner till domkyrkan med tåra i ögonen och satt där med orolighet i hjärnan, jag har aldrig sätt pappa gråta , men där visade han verkligen sina känslor. Jag minns när jag vaknade upp på uppvaket, och jag såg en lättnad i pappas ansikte och han kunde inte sluta le, och jag kunde inte heller sluta le för jag var så glad att jag vaknade upp igen var rädd att jag aldrig mer skulle vakna eller uppleva livet tills man där av åldern. Skulle inte klarat av den dagen och tiden efter operationen alla gjorde så jag kämpade vidare. Kommer ihåg dagen innan operationen som om det var igår . När jag skrev på fb att snart är morgondagen här med operationen . Då var det jätte många av mina nära och kära som skrev texter från sitt hjärta på den statusen och jätte många skrev från sitt hjärta med massa fina texter i min logg på facebook. Fick tårar i ögonen av allt fint alla skrev det berörde mig verkligen och fick mig att försätta att kämpa. När jag fick åka hem efter ungefär 5 timmar , så skrev jag direkt på facebook att operationen gick bra och det var över 100 personer som gillade det och det berörde mig också verkligen. Att det finns så många fina människor som bryr sig om en . Efter jag hade skrivit det på facebook så gick jag över till mina kusiner och så var massa andra när och kära där och när jag kom uppför trappan så fylldes deras ansikten med stora leende att jag ens orkade gå ditt, men dom gjorde mig ännu mer glad så jag släppte allt som hände under dagen och smärtan släppte när jag pratade och skrattade med nära och kära den kvällen. Denna texten förklarar hur det har varit den senaste tiden innna och efter den 18 november.

Och vissa undrar nog vad jag tog ivägen , men jag har inte orkat skriva den senaste tiden och passat på att umgås med alla underbara nära och kära och bara leva livet. Den senaste tiden efter detta så har jag varit glad hela tiden . Det är första gången på fyra år jag har kunnit leva livet utan att tänka på vad som händer nästa dag. Har inte varit sjuk sen dagen innna operationen nu, kan inte beskriva den härliga känlsan i kroppen!
Och jag ville bara säga tack till alla som stöttat mig genom allt dom senaste fyra åren!

Hoppas ni orkade läsa allt . Och så vill jag skänka en tanke till alla som kämpar och inte har lika tur ! 
Och så ville jag bara säga att jag inte svarar på frågor från anonyma.Och det kommer jag aldrig göra!
Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: låter bra, love you <3

2011-12-23 - 14:25:55
URL: http://tildass.blogg.se/
Postat av: ..

Varför opererade du dig ???

2011-12-23 - 14:30:26
Postat av: Lina

Tack så mycket..

Din text berörde verkligen. Skönt att operationen gick bra!!

2011-12-23 - 15:11:25
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Louise

Skönt att operationen gick bra :)

Stark är du också, som orkade kämpa :)

2011-12-23 - 15:11:48
URL: http://louisedahl.blogg.se/
Postat av: Emme

Har läst texten nu, och den berörde mig kan man säga... (Y)

Du är duktig på att beskriva, känslor och händelser. Jag har insett att du gått igenom nåt stort, och jag beundrar verkligen ditt mod och din ork, att kämpa in i det sista. Det är inte alla som klarar av det kan jag tänka mig<3

Men jag beundrar DIG, att du kan förklara för andra att vissa saker inte är självklara, och att man ibland måste kämpa.

Jag är enormt glad över att få ha läst denna texten. Jag ska absolut lägga till dig på bloglovin, så jag kan följa dig och dina inlägg, få läsa och suga i mig allt (Y)

Du skriver bra och beskriver händelser och saker bra :)

1000000 till dig! :) <33

2011-12-26 - 21:30:02
URL: http://felixiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0