SLÄNGER IN EN DAGENS FRÅGA !



Själv så är min favorit det nya som började igår '' välkommen åter'' synd att det bara varar en halv timme.

Och förlåt för att jag inte bloggat på en vecka, men jag har varit sjuk igen. börjar bli så jä*la tröttpå det nu, ni borde förstå mig? Jag missar skolan, mina betyg kanske påverkas,jag tappar kraft,alla tappar ork,ingen vet vad det är, jag tappar vikt osv.. Och man vet aldrig vad som händer med mig. Och jag har grymt ont överallt, specillt mina knän och höger fot fick en tung sak på mig när jag var sjuk och det gör inte det bättre när jag ryckte till som tusan, nu är jag tillbaka i vardagen. idag hade vi studiedag skönt att inte missa skolan. Kanske går lite till skolan imon om jag har ork annars går jag bara och hämtar lite böcker och sen hem. Missar konfan idag också tror den håller på just nu, har missat två gånger inte bra.Nu ska jag och mamma snart äta godmat, och sätta på en film och sätta oss och äta framför tv och ha allmänt mysigt. Men vi hörs senare om jag har ork att skriva, annars hörs vi imon när jag vaknar. Hoppas ni alla mår bra!

Kommentarer
Postat av: Klara

ja jusste :)



Men jag har tid i helgen (tror jag).

Skicka bilderna så snabbt som möjligt så skickar jag tillbaka den så snabbt som möjligt... ! ! ! !



Vill du att det ska stå något i headern? :P <3

2010-09-23 - 22:00:43
URL: http://justklaramellquist.blogg.se/
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

Sv; Tack :D ja den är supermysig :D

2010-09-24 - 13:00:13
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0