MOA ÄR TILLBAKA


IGEN..
nu får detta ta ett slut någon gång, det börjar bli jätte jobbigt , missar mycket i skolan, med konfan och roliga saker man kan hitta på med vännerna,släkten och allt. Och tabletter har inte hjälpt ett dugg.. dom har bara gjort det värre.Men hoppas dom börjar värka och att allt går åt rätt håll.Stannade hemma från skolan, så jag börjar att gå nästa vecka till skolan. Missat skolfotot också dessutom samma vissa som förra året, sen missade jag när klassen åkte till holmarna hoppas ni hade det kul där.Vädret ute är inte det bästa, sitter och tittar på film med mamma just nu och skriver här. Vet inte riktigtvad jag ska göra i helgen, alla ska på tc discot, men jag skippar det orkar någ inte dansa och festa till 12 än.. är helt slut. Men någon finns det alltid som inte ska gå på det, och det är det första med så alla gör ju nästan . Men inte emma, så det blir att träffa henne imon och kanske hitta på något kul? Och sen sova över med henne. Har inte varit med henne sen öland på midsommar afton om ni minns det? Oj herregud vad jag skriver, men jag behöver skriva av mig . Men nu ska jag sluta vi höres!

angående frågestunden : Ska ta och svara på alla kommentarer ikväll eller på söndag !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv. tack desamma :) ja jag får kolla in den

2010-09-10 - 13:58:23
URL: http://mlipmli.blogg.se/
Postat av: Amanda - MANDOSA

sv: härligt ! :)

inte lust att delta i tävlingen ? :)

2010-09-10 - 14:06:59
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0