BLOGGADE ALDRIG IGÅR.


Blev jätte rädd när pappa ringde , och sa att han var med på tåget som krockade igår i kimstad på väg från stockholm.Ni har säkert hört om det ? Tack gode gud att pappa satt på höger sida, för det var vänster sidan som blev skadad. Så han är oskadd och hemma nu säkert och det är jag glad över. Blev jätte upprörd så jah fick inte sitta vid datan, kollade bara min msnoch några sidor sen stängde jag av och åt. Har inte sovit något inatt kanske 4 timmar, men nu ska jag skynda mig, har varit väldigt seg idag. Börjar 08.20 idag och sen slutar jag halv fyra idag så vi hörs vid fyra fem tiden ha enbra dag caio!

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' tack :)

kul! följa via bloglovin? :)

2010-09-13 - 12:41:32
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Lena

Skit vilken tur han hade :)

2010-09-23 - 12:12:46
URL: http://lenaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0