ANGÅENDE MIN UPPDATERING.


Jag vet att min uppdatering har sugigt om jag får utrycka mig, men det är för att mina vänner,bästavänner,familj, och skolan kommer först, och att ta det lungt så jag inte blir sjuk. För det vill jag inte bli, men jag ska försöka bättra mig lite i alla fall.Det är säkert så för er med. Jag älskar att blogga och dela med mig av bilder,mina åsikter ,outfits och min vardag och hela mitt liv. Men jag ska lova att bättra mig nu , men jag har mycket läxor och prov, men jag ska ändåså bättra mig nu jag lovar !:D

15 september, skrev alltså inte igår men det gör jag nu.
Igår slutade jag jätte tidigt 12.50, skulle igentligen gå till 15.35, men när vi skulle ha matte så kom min idol . precis när matten skulle börja så ropade dom upp att dom hade en överaskning åt oss alla hela skola, vid kullen. Så alla sprang självklart ditt direkt,och sen så var det en sen där så då fattade jag och anna att det var rapparen vi såg i måndags kväll på gården . Han sjung några låtar,och jag älskar dom låtarna. sen var det några clowner och sen några tjejer som berättade om glass,allt glass är faktiskt jätte viktigt, kameror,mobiler,datorn,tv och allt såntdära är ju kort av det. Och dom sa att det skulle hålla på i en timme, och det gjorde det så vi slapp matten och sen när det var klart hade det typ gått en timme halv timme på elevens val så då blev det också iställt(y jätte skönt .Och idag hade vi också en skön dag två håltimmar och det är igentligen våran jobbigaste dag, så vi slapp det .Men nu ska jag logga in på min msn och kolla bloggar vi hörs. Videosar och bilder och outfit kommer senare ! kramar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0