13 SEPTEMBER


Och grattis till bästaste betina & bästaste nathalie på 14 årsdagen!
Förlåt för att jag inte har bloggat idag , men jag hann inte. Slutade ju vid halv fyra, sen åt jag och fastnade framför tvn och sen fick jag ett sms från anna, och hon frågade om jag ville hänga med till gården ska berätta mer om det senare ikväll om jag hinner sitta vid datan. Men ikväll kommer det ditt i rappare och det brukar aldrig hända saker på vardagar typ.. brukar alltid hända saker på fredagskvällarna. Och nu sitter jag och anna här! men nu ska vi kila ut och ta kort som kommer upp sen och sen lämnar vi kameran och sen drar vi till ica och sen gården. vi hörs ikväll eller imorgon bitti. ha det bra !
Kommentarer
Postat av: nathalie

tack älskling! <3

2010-09-13 - 22:57:38
URL: http://nathaliebeerglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0