23 OKTOBER!


Hejsanhoppsan fralalla, moa är på glatt humör men vädret är tummen ner och grått , så ska det inte va :(.
Tror jag vaknade av mig själv vid 8 tiden, då tänkte jag ingen mening att somna om.. Har suttit och nördat data och tv , och duschat. Nu måste jag äta något till frukost, sen fixa klart mig.Vid halv 11, ska jag möta Jennie sen går vi till kyrkan, vet inte riktigt när jag kommer tillbaka ett tiden någon gång.Här får ni dagens outfit:

kofta - h&m / vit linne- gina / mönstrigt linne - bikbok / midjekjol - gina /leggings- h&m
Ha en fortsätt toppen morgon och förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Tilda

fin blogg sötis :)

2010-10-23 - 10:19:31
URL: http://tildasandin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0