11 OKTOBER - MIN DAG I BILDER


Hej allihoppa, hoppas ni har haft en bra dag idag för det har i alla fall jag haft , har haft svårt att blogga idag kom hem sent, och jag har inte varit hemma på hela dagen sen jag gick till skolan. Och sen är ju min data så seg.

Moa idag innan jag drog till skolan.


tjock kofta -  från något fotbolls lag / vit linne - gina / ett par tjocka leggings - h&m ( hann ej ta bild på outfiten)


Och såhära glad & sprallig är moa för att ellen & moa har börjat träna något otroligt kul, badminton!!:D
Eller ja försökte vad glad utan all smärta i mitt knä, har redan problem med knäna men nu har jag skadat höger knät ganska mycket det smärtar hela tiden och det har ej bättras , så jag får ha knä skydd hela tiden..

Men nu hinner jag inte skriva mer klockan är mycket , och jag är trött. och jag måste försöka komma ikapp i so:n i skolanså jag tog hem lite . Och sen måste jag äta igen! Har knappt ätit något idag, har ej varit hungrig. Hoppas ni gillar sånhära inlägg . Och min uppdatering kommer i alla fall bli lite bättre imon . Godnatt sov gott!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hallådär, allt bra :)?

2010-10-12 - 08:14:27
URL: http://playitnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0