KONSTIGA/1ANNORLUNDA SAKER IDAG


Haha jag är ju som jag är, ja ni som träffar mig ofta ni vet exakt hur jag är det är svårt att förklara. Idag har det varit en konstig dag med många konstiga saker kan man lungt säga, skrattar åt det hela tiden hahha.
1.Jag spillde gräddfil över en hel skål med majs
2. När jag och sandra kusin kikade fotboll, så trillade jag på asfalten.
3. När jag och ellen tränade så var jag så inne i bolen och gjorde fälle ben på mig själv
4. En tant skrek idioter till mig och jessica och nathalie idag.
5. min fina väsk från okej tidningen gick sönder, men ska va duktig att laga den
6. Här kommer det konstiga efter jag och ellen tränade så hade ellen glömt sin mösa inne på idrottshuset men sen när vi kom tillbaka och letade överallt så var det helt borta, hur konstigt som helst alltså.
Ja det var 5 konstiga saker idag, det händer alltid konstiga saker i min vardag ska jag verkligen säga er.Men jag är ju som jag är. Kan passa på att berätta om min dag med, vaknade kvart över sex. Gick upp och åt frukost, och klädde på mig och glodde tv, sen skjusade pappa mig till skolan först b-språk engelska, vi tittade bara på en serie vi tittar på och sen pratade om den, sen engelska igen fast med klassen, sen låång lunch rast, sen var det simning, men jag och jessica var inte med, så jag och jessica och nathalie också vi gick hela vägen till simhallen och sen tillbaka men vi kom ändåså först och det var bara jag och jessica och johanna på lektionen sjukt skönt , men sen kom ju alla typ 20 min innan lektionen skulle sluta, sen sista lektionen so, vi snackade om utvecklingssamtal och sånt för det ska vi ha nästa vecka, så det tog tid på lektionen sen skulle vi sluta tidigare för våran handledare var en kvart sen , så han bara vid kvart över 3, stanna kvar och jobba eller gör det klart hemma såklart går man ju hem och när jag nästan var hemma gick min väska sönder lyckat (y sen när jag kom hem så kollade jag bara busstiderna lite snabbt och bloggade, sen gick jag ut till sandra kusin och spelade boll, sen gick jag in och åt lite mat, sen drog jag ner till stan sen när jag var nere i stan så, smsade ellen att hon var tvungen att åka till sin mamma så jag gick till bion och så fick vi skjus till träningen av ellens pappa, dom är räddarna i nöden alltså när det gäller mig,hatar mökret. Sen så kom jag och ellen tidigare så var det någon som hade strykt sin tid så vi började tidigare och haha gud vad sega vi var. men vi kom igång sen efter träningen satt vi och snackade och sånt sen kom pappa och hämtade oss, sen fick vi åka tillbaka igen och leta efter ellens mössa !:(.. Sen skjusade vi hem ellen och sen hämtade vi gerd pappas tjej och sen åkte vi hem, martin min storebror hade stekt hamburgare tack till han, han räddade min vardag där, orkade inte laga mat själv faktiskt. Sen så har jag inte gjort så mycket mer lite på en läxa, och sånt och umgåts med pappa och gerd det var min dag det. Och nu börjar klockan bli mycket och jag har skrivit mycket(a) Och det är säkert ingen som orkar läsa det , ni som läser allt ni är allt bra duktiga läsare . Men nu ska jag stänga av datan, och göra något annat kan ej sova än. Kan ej sova efter jag varit sjuk. Får väll sitta och glo tv, men nu säger jag godnatt , och nu sover förmodligen alla. Men godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0