Vi hörs inte förens söndag eller lördag natt.


Det beror på när jag kommer hem och allt sånt. MEN JAG SKA HA DET BÄST!
& ni får ha det jätte bra ni med vad ni nu än ska hitta på? Och bara för att inlägget inte ska bli så tomt så kan ni få lite lisebergs bilder från förra året om jag hittar dom ans bland alla mina bilder.
dock mobil bilder.




Jag tar intemed min system kamera ditt vill inte ha med mig den ditt, så jag tar självklart massa kort med mammas kamera. Jag kanske hinner blogga lite imorgon bitti om jag inte försover mig annars får ni ett mobilinlägg eller fler, kommer säkert ha jätte tråkigt på bussen ditt i flera timmar. Men aja vi hörs när jag har tillgång till datan igen. Ha en fortsätt bra fredagkväll! & nu ska jag titta klart på talang 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0