Vad jag tycker om göta kanal 3.


Det var vissa som ville att jag skulle berätta hur den var och vad jag tyckte om den när jag hade sätt den.
Har inte hunnit skriva det tidigare så nu kommer det i alla fall.
Jag tyckte den var jätte rolig som dom andra filmerna , men jag måste säga att denna var faktiskt bäst av alla.
Och den är verkligen värd att köpa och hyra, men den har inte kommit ut än så man kan köpa dom men snart kommer väll det.Och detta är ett bra förslag att hyra när man inte har någonting att göra eller bara vill ha en myskväll med vänner, familj osv. Och när jag ändåså håller på så kan jag säga vad jag tyckte bäst om i filmen var när : Magnus samuelsson kom ( värdens starkaste man ) Och ingeting mer om det berättar jag inte, för då avslöjar jag allt som händer då. Men den är verkligen värd att se !

google bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0