uppdateringen= varit dålig till 200 %


Det har åskat hur mycket som helst här, det åskade i torsdags och även i fredags och darför blev uppdateringen dålig dom dagarna. Men i fredags, så var det skola till halv 2 sen gick jag och jessica och väntade på att nathalie skulle sluta så gick vi hem till mig och tittade på film och hairspray, sen gick vi ut och till ica köptegodsaker. sen gick vi hem till nathalie och var där, sen gick ut. Sen började jag må illa och då började det även åska och spöregna, sådom följde mig en bit hem , sen vilade jag hela kvällen . för jag skulle ju till liseberg dagen efter?
Och det var sjukt kul på liseberg , och vädret blev toppen. Det var verkligen sommar väder ! och det var hur mycket folk som helst på liseberg. och bussresan gick bra, jag klarade mig utan att spy . wiho ! första gången typ. Och det var grymt svårt att hitta förvarings skåp det var typ fullt överallt, sen när vi hittade ett skåp så tog den bara mynt, så mamma fick växla men sen fick vi ett skåp efter typ 3 kvart?haha. Åkte massa karuseller med mamma först och spelade lite spel. Vann nästa stjärnvinst, det var bara ett nummer över typiskt . sen gick jag och mamma till min favorit resturang där och åt.Sen åkte jag lite till med mamma, och då träffade jag en som jag har pratat med på msn. Och sen orkade inte mamma åka mer så , jag träffade linnea och linnea, och åkte med dom och sen åkte vi med linneas bror och mamma också. Haha när vi åkte kolorado, snacka om att vi blev blöta. Orkar inte skriva så mycket mer, men sen träffade jag även kajsa&tova från arboga. så åkte jag lite med kajsa, sen var det dags att dra hem. MEN MIN DAG VAR TOPPEN ! även om jag inte delade med mig av hela.

när alla bussar stannade och fikade lite och tog en paus.

Och så fick så såklart , GRATIS INTRÄDE !:D





'


Det var alla bilder jag hade att bjuda på för jag glömde bort kameran helt och hållet.
Men nu ska  jag sätta mig framför tvn och se om det finns något bra och sen börja plugga lite.
HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA HELG!
Kommentarer
Postat av: Becca

Kul med Liseberg! Förhoppningsvis åker man själv dit snart!

2010-05-25 - 15:35:24
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Kc

OJ! :O

Min kille var är där nu och har det roligt ( Avis på han )

Såå roligt att se när någon har redan varit där tihih ^^,



Cute blog btw ^^,<33

2010-05-26 - 20:38:31
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0