söndagens fråga till er läsare!


Hur ser eran vecka ut?
Själv ser min vecka ut såhära ungefär:
Måndag- skolan till 13.40 , sen kanske till mammas jobb och stan!
Tisdag - lite sovmorgon och sen slutar jag 14.00 och sen vara med bästavän.
Onsdag- skolan först till halv 3 sen träffa Ellen kanske och sova över med henne!
Torsdag- alla är lediga, kanske vara med Ellen forfarande.
Fredag - alla är lediga, kanske stan med mamma & åka till pappa.
Lördag- säkert träffa någon & desamma på söndag. ungefär såhära ser min vecka ut.
Och näst nästa helg åker jag till LISEEEEEEEEEBERG LÄNGTAAR !
Och no, nu börjar jag bli hungrig igen det är något fel på min mage idag aja, får väll äta lite.
Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Tackar :)

2010-05-09 - 18:18:58
URL: http://liljeflod.blogg.se/
Postat av: 17år och blivande mamma

SV: okej, men det är skönt att ha såna dagar då allt är segt också, då kan man ta det jäkligt lugnt ;)

jo jag har haft en bra dag. :)

2010-05-09 - 18:30:43
URL: http://ullasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0