skolavslutningsklänning.


Har ni än bestämt vad ni ska ha på er på eran skolavslutning?
Jag har bestämt vad jag ska ha på mig i alla fall en vit klänning från bikbok 199 eller 299 kommer ej ihåg.


Denna klänning finns i två andra färger vad jag vet ljusblå och en lite röd aktig, men jag gillar denna mest.
vad tycker ni om den?
________________________________________________________________________________________-
Nu tycker jag verkligen att värmen ska komma, för jag tänker verkligen tillbaka på alla värma dagar vid sjön&havet. Jag har börjat kolla på massa sommar bilder sen förra året, och saknar det grymt mycket och har börjat kolla på massa sommar videos på youtube. Har hittat en från mitt favorit ställe, så enjoy!


Och så hittade jag en bild sen i sommras som är tagen på den platsen som är på youtube filmen!

Nu sätter jag mig framför tvn, ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: tack, du hade också en fin blogg :-) vilken fin klänning!

2010-05-08 - 12:23:05
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0