sista maj och ny månad imon.


Ny månad
saker som händer för mig i denna månaden som kommer.
sommarlovet börjar 16 juni
stockholm 17 juni
öland och fira midsommar 24 juni
och sen självklart träffa kompisar och försöka blogga bättre !
__________________________________________________________________________________________
Skrev ju att jag inte hade tillgång till data igår? Och det hade jag inte. För pappa ville att vi skulle ha en datafri dag så det fick bli så darför kunde jag inte blogga, och hade ingeting för mig igår heller. Så jag somnade på soffan, sen helst självmant började jag stada i köket och lite överallt, och tvättade kläder själv haha. Det är verkligen inte likt mig men något måste man ju sysselsätta sig med. Idag så var mitt elevensval inställt så jag slutade efter b-språket halv två, det var jätte skönt att sluta så tidigt även var skoldagen bra utom att vi fick tillbaka våra kemi prov och jag blev guggad inte bra, sen har vi prov på fredag i svenska men det kommer jag säkert klara av.Sen när jag hade slutat så gick jag hem till mamma tyckte det inte var nödväntigt att dra hem till pappa för sen skulle jag till gympa salen och möta upp en tjej som heter Nanny ,
vi har inte känt varandra så länge, men som vissa vet älskar jag att träffa nya männsikor ofta. När vi hade möts så gick vi hem till henne, jag hjälpte henne med att fixa msn och konto först gick det inte men sen gick det haha. Sen så var vi ute med hennes kanin, och sen fikade  vi. Och tittade i gamla skolkataloger från hennes skola där jag känner massa ifrån , haha det var jätte kul att se hur alla har förändrats på alla år och särskilt på ett år också. Det var trevligt , vi ska även ses imon också och gå på stan , ska försöka att hitta en present till mamma i efterskott på morsdag får se vad det blir. Och imon har jag ju kort dag efter som det är tisdag, så jag får se hur det blir med bloggning. Och jag har även inte avslöjat en vad jag fick av mamma förra veckan usch på dig moa. Ska försöka hinna med det imon, men även imon måste jag också plugga lite så får se hur det blir. Men sen vid typ halv sju följde nanny mig en bit sen när jag kom hem så frågade min kusin om jag ville hoppa studsmatta till henne så jag kunde inte tacka nej gick in och åt lite först, sen var jag ute med henne lite. Sen har jag inte kort så mycket mer. Herregud detta blev lite långt, men bättre än ingeting i alla fall? Och juste har inte heller laddat upp alla bilder sen jag var med jessica så här får ni i alla fall några stycken , för nu börjar klockan rinna iväg och jag måste hoppa in i duschen.
Fotograf : Jessica
På bilden : Moa ( Jag )


Fotograf : Moa (Jag )
På bilden : Jessica och hennes lillasyster



det finns många bilder kvar, men inte hinner ladda upp mer för nu ska jag kolla runt på mina vänners bloggar, och sen hoppa in i duschen. Om jag inte skriver mer idag så hörs vi imon på morgonen eller när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Ellen

va lika dem var :) <3

2010-06-01 - 22:14:16
URL: http://bbaraaellen.blogg.se/
Postat av: emma

klackstor på grus, vilken hitt..? :s

2010-06-02 - 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0