plugg time.


Nu är det verkligen dags för pluggtime.
Har redan fått massa läxor och ett prov ^^ engelska tills onsdag.so tills torsdag. kemi prov nästa måndag och en teknik läxa som ska vara klar tills näst nästa vecka. Så det är någ dags att sätta igång att göra lite av alla läxor.
Sitter och dunkar musik nu, och längtar jätte mycket tills om en månad & nästa helg på lördag , herregud tiden går så fort.. Och förlåt att jag inte har bloggat idag, men har varit lite nere alla har ju sina dåliga dagar eller hur?
Imon slutar jag vid 2 som vanligt sen ska jag kanske träffa sandra och fota henne om hon kunde. Har inte varit med henne på år. Men nu ska jag sätta igång pluggandet önska mig lycka till?

ögonbild, för att jag inte har några nya ! men det kommer .

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad roligt med lite osexuella frågor ;)

tack, svaren kommer nog upp ikväll eller imorgon.. :) kram

2010-05-17 - 18:43:45
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0