med i veckansblogg !


Hos nanny  http://nannyclaesson.blogg.se/ . Jag är nummer 7 . Rösta gärna tack på förhand!
_____________________________________________________________________________
Förlåt för ingen uppdatering, men jag har inte varit hemma sen imorse . Efter skolan åkte jag på ett möte, sen gick jag och mamma ner på stan och åt på donkan, sen sprang vi lite på stan hittade lite saker och fick lite saker. Det är alltid bäst att gå på stan när man vill ha något så betalar mamma allt^^
Två par skor- accent - 99 kr st ( det finns i massa andra färger)

ett tupplinne - h&m 69 kr , sånna fanns även förra året. Och sen en sån bloma man kan ha i håret - 40 kr h&m

Nu ska jag vara lite snäll mot mamma och plocka upp disken åt henne , sen ta något gott att dricka och sätta mig ner och plugga på engelska läxan tills imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0