lördagens fråga till er läsare !


Hur ska ni fira midsommar?
Och vart ska ni fira midsommar?
_____________________________________________________________________________
d
et jag skulle berätta för emma och hennes mamma var att jag kunde hänga med dom till deras stuga på öland eftermidsommar så det blir så, det kommer bli grymt kul! Har inte firat midsommar på 2 år nu  , för jag har varit sjuk på midsommar hela tiden , men så ska detinte bli detta året. Nä nu ska jag och emma och hennes mamma och låtsas pappa sätta på en film och äta gott , vi hörs!
Kommentarer
Postat av: 17år och blivande mamma

SV: aldrig någonsin har jag låtit någon sätta sig på mig, och inte tänker jag göra det nu heller bara för att jag är gravid ;p folk får ha sina åsikter helt enkelt, jag skiter i det :D



jag har ingen aning om hur jag ska fira min midsommar, det beror lite på hur det går med bebisen :)

2010-05-09 - 00:24:05
URL: http://ullasara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har ingen aning om hur jag ska fira midsommar.. kanske borde planera det snart!

Tack förresten, din blogg är också fin!

2010-05-09 - 09:48:42
URL: http://hannasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0