jag glömmer dig aldrig låtsasfarfar/farfar!♥


 
Kan fortfarande inte fatta att det var exakt 2 månader sen du försvann.Det är ett tomt hål i mitt hjärta. Som vissa kanske vet så vet jag inte längre vem jag är, du gjorde liksom så jag visste vem jag var. Du var en av dom värdefullaste i hela mitt liv. Men du försvann ifrån din älskade släkt och vänner och jaktkompisar och grannar. Önskar att du kunde se hur mycket jag och ALLA andra saknar dig. Vf just du ? vf just du som skulle lämna jorden? Du som var en sån jävla älskvärd person.Vi kommer alltid minnas dig som våran låtsas farfar eller vad du nu var för alla. Du kommer alltid att vara min låtsas farfar. Men även om du var det så kallade jag dig alltid för min riktiga farfar för du har alltid varit den ända som har funnits för mig som farfar. och till och med min pappa kallade dig för sin pappa ibland och bara det förklarar hur mycket det/du betyder för hos. Och jag har ångest att min lillakusin aldrig han uppleva dig och den bäbisen som snart ska komma. Jag har så mycket inom mig just nu , jag kan bara inte fatta att du är borta och att det var precis 2 månader sen du lämnade oss och jorden och denna värden, du var så älskad här nere och du kommer säkert vara så jävla älskad där uppe också. Och ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta. Vi saknar dig !<3

& jag vill tacka ellen som jag var med den dagen jag fick veta att du hade lämnat jorden. Jag ville igentligen gråta men jag ville inte göra det framför dig och du fick mig skratta och le , och börja tänka på annat.Du betyder otroligt mycket för mig ska du veta. Och direkt när du stack så började jag må skit igen, du gör mig verkligen glad och lycklig, är så glad att du finns för mig och att jag i huvudtaget har lärt känna dig, jag älskar dig ellen!
Kommentarer
Postat av: Ninen

Tack detsamma :D

Tråkigt med din farfar.

2010-05-03 - 17:22:40
URL: http://ninenlovecat.blogg.se/
Postat av: Fanny

SV: Jo den var bra

2010-05-03 - 17:32:39
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: myolivia *

jag beglagar.



R.I.P farfar din :( <3

2010-05-03 - 17:50:54
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: ellerhur :/ vad gör du ikv då? =)

2010-05-03 - 18:17:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: sofia

åh de är så hemskt när någon försvinnner :(

2010-05-04 - 09:16:21
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0