Göta kanal 3


Sitter och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan börja titta på göta kanal 3.
Var även hemma idag med,när jag vaknade kändes jag mig varm och yr, så jag stannade hemma har inte gjort någonting idag bara tänkt tänkt & tänkt & tänkt haha. Men imon går jag i alla fall till skolan, kanske hittar på något efter skolan få se hur det blir med det och sista lektionen imon är en timmes matte suck..
& hoppas att din operation gick bra olivia . Jag saknar dig grymt mycket!!

Ibland kan jag inte fatta vad tiden tar vägen, saknar dig otroligt mycket ! På bilden var det första gången vi träffades när vi båda var i cypern och hon bodde under mig. Har inte träffat henne sen dess och vi var kanske 6-7 år på bilden. Hoppas vi ses snart igen, saknaden är stor. och vi ska ses så snart som möjligt igen.
_____________________________________________________________________________________________
Fy skäms på dig moa , jag har inte varit ute sen i måndags när jag gick hem från skolan , sen dess har jag bara varit utanför altan dörren, fy. Jag måste verkligen ut och lufta mig ska någ göra det nu när jag väntar på mamma.
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

okej vad kul:)

2010-05-26 - 20:26:28
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: lisa

sv; tacktack:) din också! (L)

2010-05-26 - 21:01:51
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Har aldrig sett Göta kanal 3, du får säga sen om den var bra :)

2010-05-26 - 21:02:31
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0