wihooo!


skrev ingeting när jag kom hem var på så bra humör bara , och det är jag fortfarande!
Precis när jag kom innan för dörren, så sa mamma att hon hade ringt och anmält oss till liseberg den 22 maj, med här där vi bor, dom anordnar resor till ullared och liseberg och sen finns det massa annat. åhh vad jah längtar bara för det så kommer det en bild bomb från liseberg-09.






okej nu kanske det får räcka med bilder ifrån liseberg förra året.
Alla bilder är tagna av mig , fast med mobilen, men jagälskar bilderna ändåså (y)
Vilka är era favorit karuseller på liseberg?
men nu ska jag sätta mig vid tvn, så jag kanske inte uppdaterar förens jag är hos pappa men vi få se ha det gott så länge ! kram / moa

Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Balder är min! :D Vilken är din? :D



Sv: Hihi, varför? xD



Jag har inte gjort något och ahr inte tänkt att göra det heller! xD

2010-03-05 - 15:05:27
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0