stayed home today.


Jag stannade hemma från skolan idag.
Hade verkligen ingen lust att gå till skolan idag när pappa väckte mig vid 7 tiden så han ringde till skolan och sa att jag inte kom pg.a dödsfall. Kommer i alla fall gå till skolan imorgon för då är det kort dag och jag har en kvarts sovmorgon, har inte gjort någoting idag. Bara gått runt och tråkat. Men ibland kan det vara skönt eller hur ?
här kommer lite av veckans planer:
tisdag: skolan , kanske träffa någon ?
onsdag; heldag på stan med klassen & C72.
torsdag; skolan till 3 och sen ellen och hon sover här!
fredag; skola till halv två eller två, åka till mamma .
det blir ungefär min vecka , hur ser eran vecka ut ?

Kommentarer
Postat av: nellie

Åh, vad hemskt... Jag vet hur det känns. Superjobbigt till en början. Men sedan blir det bättre, vissa säger att man borde glömma, man vill inte glömma, inte jag iallafall. Varför glömma något som har varit så bra? Kom ihåg allt bra med honom och tänkt tillbaka på det. <3



Med mig är det bra! Tack. Kram

2010-03-08 - 16:50:32
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0