påsklov för mig nu.


Nu har jag fått påsklov eftersom jag ska vara ledig imorgon . När har ni påsklov?
Har inte  haft lust att skriva någoting idag , sen jag kom hem och sånt men kan berätta i alla fall nu.
Slutade vid 3 idag, sen gick jag hem och duschade lite snabbt och bytte om , sen drog jag fram vår jackan och vår skorna för det var så varmt i vinter kläderna. Sen gick jag upp till anna, och sen började vi gå runt sjön och så gick vi såklart och tog massa kort också. För det var klar blå himmel och sol och solen värmde jätte mycket. Vi gick bara runt halva sjön men det brukar vi göra, sen brukar vi ta bussen hem från stan . När jag kom hem så sätte jag mig framför tvn, sen åt jag god god mat. Och nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan börja göra våfflor mums. Jag och anna tog massa bilder men här får ni två av dom .


Nä nu tror jag faktiskt att jag ska ta på mig pyjamas och sätta mig framför tvn tills pappa kommer hem.
hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsätt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: MADDIS ♥

IMORRRN BÖRJAR PÅSKLOVET =D

eller ja när skolan har slutat, alltså 14.10. hahahah <3

2010-03-25 - 21:54:52
URL: http://imadeleine.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: de var sol här med och ser ut att bli det idag med :D ska du göra?



jag kommer vara borta i helgen, så kan ta ett tag innan jag svarar, men kommentera gärna för det :)

kram

2010-03-26 - 07:57:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: jaa, jag tkr om halmstad med - doc på sommaren ;)



jaså? ja, d är vi två. haha.

kram

2010-03-26 - 08:26:39
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0