kurt svensson- låtsas farfar.


Kurt svensson- låtsas farfar.
Du var den enda som jag kunde säga farfar till, du var den enda som fanns för oss. Men nu är du borta. Du ska veta att alla dina släktingar,grannar,jaktkompisar och specillt jag pappa, och mina kusiner att vi saknar dig. Hoppas du har det bra där du är nu, hoppas du kom till ett mycket bättre ställe. Jag älskar dig och det gjorde jag sen första gången jag träffade dig och det kommer jag alltid att göra, det kan ingen ändrapå.
Du kommer alltid finnas inom oss 8/1 1993- 3/3 2010Y

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud så vackra rosor..

Ha en otroligt bra långfredag, GLAD PÅSK!

2010-04-02 - 13:06:22
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0