fredagkväll.


Jag måste bara säga en sak !
Om ni inte har hört talas om tina turner så måste ni verkligen göra det . Hon är 70 år nu och är hel cool!
ett klipp från när hon var live in amsterdam, fast där var hon 69.


hon är helt klart cool , det måste ni hålla med om ?
Men i alla fall kom hem till pappa vid fem tiden . Har inte gjort så mycket sen dess har bara tagit det lungt. Och nu ska jag vara hos pappa i en och en halv vecka. Har nyss ätit lite mat, så nu är jag ''dö'' mätt. Vid åtta blir det att se på let's dance och äta lite godsaker, men jag har lovat mig själv att bara äta lite på helgerna och ALDRIG på vardagarna. Hoppas alla bloggläsare/vänner får en oehört mysig och bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0