förlåt för dålig uppdatering.


Förlåt för dålig uppdatering i helgen.
Men jag har inte haft lust att skriva så mycket och blogga, för mina vänner & min familj kommer i första hand !
Igår var jag i hanaslöv, sen kom vi hem vid ungefär fyra åkte skidor i ca 3 timmar haha. När jag kom hem fixade jag mig och åt lite, sen kom ellen efter typ en timme, vi hade sjukt kul. Åt god mat,godis,melodifestivalen,var ute och massa annat, sen somnade vi inte förens 3 halv 4 , för vi tittade på film och satt uppe vid datan. sen idag vaknade vi vid halv 11 eller 11, åt frukost och fixade oss, sen var det så fint väder ute idag så vi var ute och tog kort, sen åkte hon hem vid 2 ungefär, sen åt jag och sen stack jag till ica, och träffade jessica och nathalie , jessica åkte hem tidigare för att hon skulle hinna med bussen hem , sen var jag och natha och hon gick precis hem. Det kommer komma massa bilder från helgen så håll utsikt efter dom , men har kommer två !
jag bara älskar denna bilden !

& en bild från hanaslöv.

mer bilder kommer någon annan gång, för nu ska jag sätta min mobil på laddning i datan för ja glömde sladden hos pappa, sen ska jag äta och sen hoppa in i en dusch få se vad som händer den .
men har alla haft en lika bra helg som jag ?:)

 

Kommentarer
Postat av: Johana

tack så mkt (A)

allt bra ?

2010-03-14 - 21:55:13
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0