begravning snart.


Skrev ingeting när jag vaknade men jag tänkte.
men jag orkade ej bara. För när jag vaknade så när jag gick till köket så sätt pappa där och skrev på sitt tal till begravning och självklart började jag läsa det, och sen efter jag hade läst ett papper så ville jag inte läsa mer för då skulle jag börjat gråta. Och jag ville ej det. Har ingen matlust eller så drack bara lite oboy, kommer få vädligt mycket mat idag ändåså så jag strundade i frukosten eller vad man ska säga. Kom precis ut ur duschen , och snart ska jag börja torka håret och fixa mig . Och ni kan någ gissa vad outfiten på begravningen blir? Jo mest svart och vitt. Men nu måste jag börja fixa mig för vi måste dra om en timme, för det det tar en timme ditt också och vi ska vara där 11, men jag kanske lägger ut ngt på outfiten innan jag åker och kanske skriver ett inlägg!
Men hoppas alla får en fortsätt bra morgon och en bra eftermiddag , det är ni värda!!♥
+ Imon vid 4 på morgonen så bär det av mot min efter längtade resa till irlaaand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0