1 mars


1 mars nu då, och hoppas denna månaden blir bättre än dom två senaste !♥
Men nu ska jag sluta bablaa om sånt. Första skoldagen idag efter en veckas sportlov,började 08.20 som vanligt först var det kemi, sen slutade vi tidigare så vi hade 20 minuters rast, sen var det fysik och sen so, så sätt vi vid datan det var då jag skrev mitt senaste inlägg och vi jobbade med våra länder som vi håller på med. Först kom jag inte in men då fick jag en annan data (y) sen efter den lektionen så var det mat. Pyttiepanna det var i alla fall gott och mycket bättre än fisk i alla fall? Sen efter vi hade ätit så gick jag och jessica hem till mig och hämtade pengar så gick vi till ica, köpte iingeting men bjöd jessica på en cider som vanligt haha. Sen var det b-språk, det hände inte så mycket där fick glosor som vanligt. Sen var det sista lektionen och det var teater och vi skrattar alltid lika mycket och har alltid lika roligt och denna gången var det extra roligt för alexander(läraren) hämtade skolkataloger från 80-talet från våran skola det var väldigt kul att titta i det. För man hittade massa lärare ex; min handledare haha. Jätte kul . Sen slutade vi halv fyra, när jag kom hem så fastnade jag vid tvn som vanligt. Men nu ska jag sluta skriva ha en bra kväll och hoppas alla ha haft en bra dag ! ♥
tänkte ladda upp en bild men det gick inte :(
Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket :)

2010-03-01 - 18:00:09
URL: http://idows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0