sommaren är här!


Och det gillar vi hur myckeeeeeet som helst !♥
Har inte bloggat riktigt sen i måndags , men jag har bara tappat lusten , men jag ska börja bättra mig nu igen.
I tisdags så var jag på stan med nanny och sen kom malin också kulkul.Jätte länge sen jag träffade malin, träffade massa folk på stan och köpte även försenad morsdag present till min mamma och sen spännen till mig själv alla mina försvinner typ hela tiden? konstigt .Tack för en bra tisdag ni! Och sen igår så var det otroligt fint väder . Så efter jag hade slutat vi halv tre så åkte jag hem och bytte kläder och hämtade min kamera sen åkte jag till Anna och där var också Rebecka L , hon hade med sig sin data så vi hade den på studsmattan och lyssnade på musik och snackade. Jag tror jag fick lite färg haha men det fick jag säkert. Sen drog jag hem vid sex tiden, och sen åt , sen när jag gick ut så kom sandra kusin och frågade om vi kunde hoppa studsmatta så gjorde vi det alltid lika kul. Det var lite kortfattat om mina två dagar som jag inte har bloggatriktigt. Och ni kanske undrar varför jag skriver vi den hära tiden? Och inte är i skolan? I morse vaknade jag med feber igen, så pappa lät mig vara hemma men jag tror inte det var darför för idag var det 3månader sen du lämnade hos. Ni som har läst min blogg eller känner mig väll vet vad jag menar. Och idag är det också hur fint väder som helst så idag drog jag på mig shorts och tuplinne, och det är redan jätte varmt i solen. Men nu ska jag fixa något att äta sen ska jag dra ut och sola på studsmattan i några timmar. Min blogg lust har kommit tillbaka lite och det är bra. Men ha en bra dag i sommarvärmen och solen, eller ni kanske inte har fint väder idag där ni just  bor?

en liten bild från igår, och det är mindre än 2 VECKOR kvar till sommarlovet.
Nu ska jag äta något hörs ♥
Kommentarer
Postat av: Johanna

SV: Tack det samma! :)

2010-06-03 - 20:26:51
URL: http://happiieeguurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0