slapp måndag


Och jag trodde den skulle bli jobbig , men så blev det inte, fick sluta en timme tidigare och har varit hemma i typ en halv timme nu , jätte skönt skulle igentligen sluta halv fyra. Sista måndagen i skolan med och i 7AN!! På morgonen hade vi kemi&fysik utan rast och helklass, och vi hade ingen lärare alla var ute med sina klasser, så vi fick titta på en hel film, den var faktiskt rätt bra , men sorglig.Sen hade vi so, och då lämnade vi in lite böcker och körde lite saker. Sen var det matrast , men det var äcklig mat . Sen hade vi b-språk så i b-språket hade vi bara en liten tävling och jag och ida vann haha. Sen var det bara elevensval kvar, teater, vi fick klass och pratade lite och körde lite övningar. Det är lite kortfattat om min dag? Har bara ätit en fralla idag inte bra moa.. så jag måste någ se om det finns något jag kan laga till, sen ska jag vara duktig och tvätta lite kläder haha.
VI HÖRS SENARE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0