Skolavslutning imorgon


& det känns verkligen inte som det.. 7:an har gått hur snabbt som helst, då går säkert åttan med snabbt som tusan. Det blev inget med att åka ner till min gamla skola idag..Men efter jag skrev mitt inlägg i morse, så började jag gå till skolan och först hittade jag ingen i mn klass, men sen skulle vi tydligen vara i vårat vanliga klassrum så var vi där lite, sen städade vi ur våra skåp och alla i skolan gjorde typ det samtidigt haha.Sen när alla i klassen var klara så tittade vi på en film , lejontämjaren(stavning) och precis alla andra tittade på den också sen fick vi lite rast i en kvart, sen så fick vi lite fika eller vad man ska kalla det sen slutade vi och då var bara klockan 11, så jag letade upp anna, sen gick jag tillsammans hem med rebecka&anna, och polina ( men hon svängde tidigare) sen när jag och anna och rebecka hade kommit halvvägs , så började det spöregna och hagla. Och det gjorde att min skor och allt blev blöta, så det sabbade så jagh inte kunde åka ner till min gamla skola. Så just nu här och nu sitter jag och lyssnar på en låt som jag har drogat igår och idag . Det är en kompis till min kille som har skrivit en låt tills oss och han har skivkontrakt hur snällt som helst. Men ska någ inte nörda den hela dagen utan jag måste åka packa åker ju till mamma ikväll,sen måste jag rensa min kamera på ALLA bilder, så jag kan ta hur mycket kort som helst imon, som kommer upp imon om jag hinner.Men jag tror jag skavara lite duktig och börja packa och städa mitt rum nu . Hoppas alla får en superduper bra tisdag, för det är alla ni värda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0