nu kommer det vara ett..


blogg uppehåll igen.. Detta blir kanske det sista inlägget denna veckan.För imon ska jag upp i tid och sen åka ner till stan och träffa min kille lite, sen hem vid 2 och börja packa och städa rummet och sen vid 5 kommer emma och dom och hämtar mig så åker vi till öland !! Så ni får stå ut med det, men när jag är hemma från det är det i alla fall normalt i ca ,11 dagar ungefär. Men idag har jag haft en superduper bra dag med min älskade nathalie, bilder kanske jag hinner lägga upp imon eller så får det komma tillsammans med öland bilder. Sitter just nu och chattar med folk och dricker cola och äter godis. Men nu ropar mamma så jag ska hjälpa henne med tvätt och sen starta ännu en tvätt, vi hörs om vi inte hörs förens på söndag så får ni alla ha en underbar midsommar!
Kommentarer
Postat av: Adine

Trevlig midsommar! :) Och du, man ska inte tvinga sig att blogga. Det blir inte bra då, så ta du ett härligt uppehåll! Kram!



Svar: Tack så jättemycket! Betyder hur mycket som helst för mig att höra/läsa :) Fotografering är en stor passion för mig och det är underbart att få kommentarer som din ♥

2010-06-23 - 23:00:21
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0