Min första kärlek


Ja ni ser på rubriken sitter och tittar på den filmen just nu . Kan inte sluta gilla den . Ni måste se dom om ni inte har sätt den . Dagen har varit bra, sista lektionen biologi så tittade vi bara på youtube klipp hela lektionen, och vädret är dåligt idag med.. När jah kom hem så började jag städa mitt rum , och sen har jag ätit lite. Och jag har inte gjort någonting mer än. men en bild på dagens outfit får ni snart. Och jag var jätte smart i går, jag skärde mig på en sak så jag har svårt att skriva , så det blir korta inlägg.Och en sak jag har glömt att berätta när jag var på stan med nanny och malin på stan förra veckan så blev jag med på nyheterna gud vad det var pinsamt.
Men nu ska jag fortsätta titta på filmen
Kommentarer
Postat av: Emma

Tack tack :) Gillar din header också :) Min tisdag/onsdag blev super, men var inte hemma förrän halv åtta i morse... hittar du på då? <3

2010-06-09 - 16:25:16
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0