home sweet home


eller snarare kom hem vid sju tiden , men har inte haft lust att skriva på bloggen jag vet inte varför har bara viljat ta det lungt. Men jag har haft det jätte bra! Skriver mer om det imon om jag hinner, eller någon annan dag och då kommer också alla bilder. Imon sover jag hos min saknade ellen ! Så bloggningen kommer bli dålig imon och på tisdag tror ja. Men man ska ju njuta eller hur ? Och juste idag har jag fått lite färg äntligen , var helt grit vit innan haha. Måste snart hoppa i säng är hur trött som helst, och som sagt skriver om ALLT senare eller om några dagar.

en bild kan ni i alla fall få, hoppas alla har haft det bra i midsommar och haft det änmält bra , vi hörs när vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort idag?=)

2010-06-27 - 23:35:51
URL: http://wsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0