Har börjat fatta detta med bloggning ännu mer.


Innan när jag började så fattade jag verkligen ingeting , men nu har jag lärt mig en hel del. Som ni kanske har märkt så har jag ändrat lite saker vid min meny, skönt att skriva lite nytt ibland. för ibland stämmer ju inte allt sen.
Vissa undrade ju vad jag åt för pizza, och det är ingen pizza som finns överallt utan det är min stads specilla pizza. Som bara finns här. Har eran stad någon egen pizza?
Har allt packat och klart för imorgon men min mamma har inte ens börjat hon är ju lite osmart som kanske vissa vet. Och vädret är fortfarande greaat ! Hoppas det är fint imorgon när man kommer upp till stockholm. Haha och juste när vi var på ica och pizzerian så fick jag en klubba av han som jobbade erkänn snällt? Det är inte ovanligt här dom brukar alltid ge ut klubbor så himla snällt. Och han bara vill du ha en till? Jag ba : Nä spara till alla andra än att ge till mig eller spara dom tiller själva. Så började han självklart skratta haha. Gud vad jag babblar på!
Ska fortsätta av göra lite ändringar på min blogg om jag lyckas .
kram / moa
Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Tack detsamma tjejen! Haft en bra dag? KRAM

2010-06-16 - 19:50:07
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Celina

tack din med ! :D

2010-06-16 - 19:54:45
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Adine

Vår stad har också en egen pizza :D Oskarshamns special heter den och är som en kebabpizza fast med pommes och sallad på - mums!



Fin header förresten! :D



Svar: Tack så jättemycket! :D Det kommer ett nytt inlägg inom kort med ännu fler bilder :)

2010-06-16 - 20:14:08
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0