eller det är inte hejdå än.


Tydligen har jag tid att blogga nu, och det är faktiskt rätt skönt. Skulle igentligen träffat min kille idag,därför vaknade jag så tidigt. Men det blev ingeting med det för det kom saker imellan som det brukar göra,och vädret ute är toppen och det är redan 20 grader i skuggan om inte mer, ska dra mig ut en stund sen.Och jag måste hem till min pappa med och hämta pengar som jag fick av honom till att ha med till öland fick en slant av mamma också. det är bra bra! Måste ju kunna försörja mig själv när inte dom är i närheten. Och jag har haft jätte svårt att bestämma vad jag ska ha på mig imon på självaste midsommar afton! Men nu står det mellan två plagg, skulle kunna ta kort på dom men dom är ner packade, för jag har packat klart nästan.. förutom min nesecär som inte har åkt ner än. annrs är allt klart ! Och jag har ju inte heller tat kort på det jag köpte i stockholm det kanske jag inte hinner med, men kommer säkert ha på mig dom jätte mycket dom kläderna jag köpte och då kommer det ju upp outfit bilder på det och sånt ju erkänn bra? Gud vad jag babblar på. Just nu sitter jag här och lyssnar på sommarlåtar ex pergessle , som jag alltid kommer att älska , för hans låtar får mig att le och bli lycklig på något sätt. Känner inte ni så för någon låt eller för någon artist? Det gör säkert alla för någon. Nu när jag ändåså har tid att blogga så kan jag kolla igenom alla bilder jag och nathalie tog igår och ladda upp dom, två har ni ju redan sätt men mer kommer ni snart få, ska bara hämta kall cola och kolla igenom bilderna, ha det bra så länge !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0