''vart ska du?''


Det är många som undrar vad jag ska & här har ni svaret:

Gud vad duktig jag är , vaknade av mig själv för en kvart sen så mamma slapp försöka få upp mig är ju omöjlig att väcka. Och jag har glömt att berätta eller många kanske redan vet jag fyller 14 imon !:D Så skicka gärna en kommentar eller något imon så blir det jätte kul att läsa det när jag kommer hem sen.Vaknade upp till blå himmel och sol (a) Äntligen typ första gången på hundra år känns det som. Jag borde någ börja fixa till mig och packa ner det sista och äta frukost och försöka få liv i min storebror haha.Kommer inte kunna mobil blogga är bank på mobilen och det är ju jätte bra fall man får grattis sms så kan man ej svara !:( Men nu ska jag börja fixa frukost. Skriver någ ett inlägg innan vi åker ciaaoo . Och hoppas ni sovit gott !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0