underbar dag med amela!


Tiden går för snabbt alltid det är synd ;<  Kom hem för en stund sen eller kanske en timme? Eller någonting minns ingeting med mitt dåliga minne haha.Vaknade ju grymt tidigt idag, sen började det mulna på lite med innan jag skulle ta bussen till stan och träffa amela, men det började inte regna i alla fall. Men det va sådära äckligt klibbigt ute.Vi gick in i massa äffarer och tittade, åt på mcdonalds, och snackade. Senare gick vi till linneparken där allsången brukar hållas. Som jag har missat två gånger nu och det är bara två gånger kvar. Men på måndag ska jag inte missa det. Det är sjukt trevligt med allsång här ! Ni får veta mer om det när det är måndag.Vi sätt där vid vatten ränan och snackade, och jag glömde kameran för jag fick värsta rycket och sprang till bussen ,jag och mina ryck och ångrade verkligen att jag inte tog med mig den, för många gick runt med sina ;<  Men mobil kameran finns alltid haha. Men tack för en bra dag amela !! Jag älskar dig. Jag har verkligen fått tillbaka all min blogg lust nu på något sätt. Statistiken höjs som bomben och det gör ju allt roligare med?. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och snackar med massa trevligt folk . Och juste imon är det jag tror att jag ska få hjälp med min design jätte skönt har ju tröttnat på den och har råkat göra lite misstag på menyn. Nä nu ska jag sluta babbla!
Men juste får ju inte glömma hittade en söt kjol som jag måste ha , smsade mamma direkt när jag såg den , så det blir någ stan i helgen. Och så ska jag säkert träffa min saknade ellen och ha kul med henne som vanligt


Nä nu ska jag verkligen sluta babbla här får ni lite mobil kamera bilder!

sötaste amela !!♥
Och avslutar också med en oseriös bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack :)

2010-07-15 - 17:47:26
URL: http://precissomlovisa.blogg.se/
Postat av: Amela ;)

Den bilden på mig e jö bara för sexig ^^

Haha men det var fett kul :D

Vi måste va igen sen ngn dag!

Love u Moa :) <3

2010-07-16 - 20:39:37
URL: http://ameeela.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fin blogg :)

2010-07-16 - 20:53:18
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
VIP?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad var det du ville? :):

Trackback


RSS 2.0